Blogi

wtorek, 11 marca 2014

Zapraszam na pięterko ;)


Witajcie Kochani :)
Jak dotąd, nie pokazałam wam jeszcze góry w naszym domu, wyjątkiem była łazienka. 
I choć jeszcze niczego ciekawego tam nie, ja się cieszę, bo MAMY PODŁOGĘ, proszę państwa! :)))
A podłoga, w salonie, wygląda tak:




A teraz zapraszam na piętro. Tam również jest nowa podłoga :)


... gdy wejdziemy schodami na górę...


...pierwszy pokój, w którym stoi czajnik, będzie pełnił funkcję 'garderoby'. Będą tam szafy i szafeczki, by gdzieś pomieścić te wszystkie nasze ubrania i inne rzeczy.
lub zrobimy tutaj pokój dla gości, jeszcze się nie zdecydowaliśmy.
Następne wejście, to przyszły pokój naszego synka :)

'garderoba' lub pokój dla gości


...pokój synka



...gdy zejdziemy ze schodów widać dalszą cześć przedpokoju, z lewej pokój synka, na wprost łazienka, a na prawo będzie nasza sypialnia...


...i zalążek naszej sypialni :)



I tak to się właśnie dzieje u mnie. Bardzo powoli, ale do przodu.
Obecnie podłoga jest już umyta, okna również, choć nie w całym domu.
Za nami także montaż kuchni, co cieszy nas najbardziej! :))
Czekamy na drzwi, mają być już w najbliższym tygodniu, ale czeka mnie jeszcze malowanie owych, ponieważ przez nietypowy wymiar zmuszeni byliśmy zamówić surowe.

I tutaj bedą wskazane wszystkie opinie i sugestie, czym je ładnie i szybko pomalować. Drzwi są drewniane, sosnowe, surowe. Zachciałam mieć pobielone, ale czas mnie już ściga i nie bardzo mogę się z nimi bawić. Rozmyślam nad lakierobejcą w kolorze białym. Mam nadzieję, że słoje drewna i sęki będą widoczne, a drzwi będą miały ochronę przed zabrudzeniem.
Jeśli znajdzie się na sali ktoś, kto mógłby mi w tej dziedzinie coś doradzić,
będę niezwykle wdzięczna :)


Z serdecznymi pozdrowieniami,
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

nie krępuj się, pisz śmiało...
dziękuję Ci za każde słowo pozostawione w komentarzu ♥