Blogi

piątek, 6 grudnia 2013

Łazienka


Mamy w domu dwie łazienki. Jedna mieści się na parterze, a drugą mamy na piętrze. Obie są mleńkie, o podobnym metrażu i obie będą jak najbardziej jasne :) Łazienkę na dole postanowiłam zaaranżować bardziej w stylu nowoczesnym. Będzie w niej kabina prysznicowa, umywalka oraz wc. W łazience na piętrze będzie bardziej stylowo i klimatycznie, bo tę urządzam bardziej pod siebie :) Oprócz umywalki i wc będzie wanna, ładne, stylowe baterie, a z czasem pojawią się zapewne świece i inne kobiece dekoracje :)

I tak, na przełomie kwietnia i maja tego roku, łazienka na piętrze powoli nabierała kształtu. Dziś brakuje w niej tylko szafki z umywalką, lustra i lamp. Ale zanim pokażę efekt w miarę końcowy, cofnę się kwietnia i pokażę wam, jak to się wszystko działo... :)


kafelki wybrałam białe, o wymiarach 20x25cm, ułożone, jak widać, w cegiełkę



w tym miejscu będzie szafka z umywalką, a nad nimi lustro i lampka 



a tak to wygląda, jak się stanie przed drzwiami :)



tutaj już prawie bardziej kształtnie :)


w miejscu po lewej stronie będzie wc...



... tutaj umywalka...



a tak, mniej więcej, wygląda łazienka z podłogą :)


Oczywiście, ciąg dalszy już wkrótce :)



Z cieplutkimi pozdrowieniami,
M.




4 komentarze:

  1. Pięknie - najważniejsze już zrobione:). Ciekawa jestem koloru dodatków, wiem że za wcześnie.....Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, sama jestem ich ciekawa :)
      w sobotę zamontowaliśmy baterię wannową i kibelek :) z umywalka musimy poczekać, bo nie mam pod nią szafki... i tak co chwila z czym grzęźniemy...
      echhh...
      kiedyś na pewno skończymy... :)
      buziam!

      Usuń
  2. Super to wygląda. Łazienka będzie bardzo jasna :) Ja podczas mojego remontu łazienki na podłogę wybrałem szare płytki cerrad. Niektórzy mogą powiedzieć, że jest troszkę za ciemno w łazience, ale właśnie taki klimat lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się cudownie :) Mnie też już nie długo czeka remont łazienki :) I chce żeby była w ciemnych kolorach dodatkowo mam zamiar zainwestować w panel na podczerwień który dodatkowo będzie pełnił rolę lustra :) Już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń

nie krępuj się, pisz śmiało...
dziękuję Ci za każde słowo pozostawione w komentarzu ♥