Blogi

piątek, 17 sierpnia 2012

Nowy dom - nowe życie


Kiedy byłam młoda, dużo młodsza niż obecnie, ale już nie małą dziewczynką, marzyłam by mieć swój własny dom. Domek wymarzyłam sobie mały, biały, z czerwonymi drzwiami wejściowymi i spiczastym dachem :) Miał być toczony ogrodem, nie za dużym, ale zielonym, z drewnianą altanką, jasną i przytulną, porośniętą kwiecistym pnączem...

Teraz, gdy upłynęło już trochę lat, a ja wydoroślałam i dojrzałam, gdy zamykam oczy, wciąż widzę ten sam mały, biały domek, z czerwonymi drzwiami i spiczastym dachem. I niczego bym w mojej wizji nie zmieniła!

Rzeczywistość jednak nie zawsze idzie w parze z marzeniami, ale podsuwa nam pod stopy inne możliwości, które, jeśli wykorzystujemy, nazywam przeznaczeniem :) Wtedy tą daną rzeczywistość możemy kreować tak, by z czasem móc powiedzieć: spełniły się moje marzenia!

Przez długi czas oboje z mężem nie dowierzaliśmy w to, co przyniosła nam nasza rzeczywistość, mimo iż ponad pół roku staraliśmy się nasz cel osiągnąć... Po tych wcale nie lekkich miesiącach nareszcie mamy nasz własny dom, który, z czasem mamy, zamiar ubrać w nasze marzenia! :)



Zatem witam Was bardzo serdecznie i ciepło w progach mojego/naszego domu :)
Bardzo dużo będzie się tutaj działo, bo prace remontowe są w toku, a planowany termin przeprowadzki to: zima 2012. Mamy nadzieję, że zadomowimy się na dobre jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia :)



...i nie mogłam się powstrzymać, by nie wkleić kilku zdjęć domków wręcz wyciągniętych z bajki, które naprawdę uwielbiam! są przecudne! :))














Z pozdrowieniami,
M.

18 komentarzy:

  1. Gratuluję!!!!!!!!! Ja wciąż jestem na etapie marzeń...
    W pierwszej chwili, myślałam że pierwsze zdjęcie to Twój domek:))))). Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, marzenia się spełniają!! warto wierzyć :))
      zdjęcia naszego domku niebawem się tutaj pojawią.
      i bardzo serdecznie dziękujemy :)
      :**

      Usuń
  2. I ja myślałam, że ten bajkowy domek to Wasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuper, marzenia sie spelniaja!!!!!
    Czekam na zdjecia waszego domku.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, nasz domek już niebawem pojawi :)
      pozdrawiam Cię cieplutko! :)

      Usuń
  4. No gratulacje wielkie :))). Myślałam, ze to Twój dom i aż dech zaparło ;).
    Ale pewnie jeszcze takie uczucie się pojawi jak w końcu pokażesz zdjęcia :))).

    Bezbolesnego remontu życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście ja też oniemiałam jak zobaczyłam zdjęcie tego domku Myślałam że to Twój :) Będę śledziła Wasze remontowe poczynania z przyjemnością Ja też marzę o małym domku na różanym wzgórzu ( takim jak w filmie Holiday z Kate Winslet ) Gratuluję i trzymam kciuki za remoncik :) Wrzuć szybko zdjęcia swojego domku Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mika, bardzo jest mi miło i bardo Cię serdecznie zapraszam :)
      ...i życzę Ci spełnienia Twoich marzeń! :))

      Usuń
  6. To jakaś bajka! Czy ten dom istnieje naprawdę???

    Pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Milky :))
      dom z czerwonymi drzwiami i spiczastym dachem istnieje w mojej wyobraźni. to tylko wizja z młodzieńczych lat, kiedy to marzyłam i wyobrażałam sobie, jak będzie wyglądał mój dom :)
      moje marzenia po części się spełniły, bo kupiliśmy z mężem dom, który mamy nadzieję 'ubrać' w moją wizję o białym domu z czerwonymi drzwiami i spiczastym dachem :))

      nie wiem czy domki na zdjęciach istnieją naprawdę :)

      ściskam Cię mocno! i zapraszam czasem :))
      :**



      Usuń
  7. Gratuluję Wam z całego serca!!! I wszystko inne zaczeka. Cieszcie się teraz spełnionym marzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję Ci ♥
      długa droga przed nami, by osiągnąć ten wymarzony cel... ale wszystko powolutku, z czasem :) on i tak upływa szybciej, niż jesteśmy w stanie dostrzec, zwłaszcza teraz!
      ...i nawet ten straszny bałagan remontowy nas cieszy! :))
      uściski dla Was!!

      Usuń
  8. Własny dom :) Ahh... :)
    To wspaniale, że udało Wam się spełnić tak wielkie marzenie :)
    A domki ze zdjęć są genialne! Uwielbiam taki bajkowy klimat.Też bym taki chciała :)
    Będę podglądać co tam u Was słychać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Własny dom to spełnienie marzeń!gratuluję!!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj to moje marzenie ... mam nadzieję, że kiedyś spełni się podobnie jak Twoje ... gratuluję serdecznie i ściskam kciuki by wszystko się udało i szło po Waszej myśli ... a te domki bajeczne ...zdjęcie nr 3 ... tak tak domek marzy mi się ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne. Masz u mnie wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń

nie krępuj się, pisz śmiało...
dziękuję Ci za każde słowo pozostawione w komentarzu ♥